ضد کیسه
ضد کیسه
بزرگ ترین وبلاگ هواداران پرسپولیس
نوشته شده در تاريخ جمعه 3 مرداد 1398برچسب:پرسپولیس,همکاری, توسط saied |

سلام دوستان این وبلاگ تا حالا فقط یک نویسنده داشت .

اما حالا هر کس واقعا قصد همکاری دارد این گوی و این میدان. هر کس خودش رو واقعا جزو ارتش سرخ میدونه

بیاد و تو نظرات اعلام کنه که میخواد همکاری کنه برای نویسندگی هیچ پولی از هیچ کسی دریافت نمیشود دوستان

امیدوارم ارتش سرخ همیشه و همه جا موفق باشه همین طور نویسندگان این و ب منتظرتونم دوستان.

 

 



نظرات شما عزیزان:

مهرنوش
ساعت10:12---20 آذر 1393
saied اسم شماست؟

خخخخخخخ

saied پیشنهاد می کنم واسه افزایش بازدیدت با هم تبادل لینک کنیم. منتظرتم !!!
پاسخ:مگه اشکالی دارم اسمم سعید باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اکی انجام میدم


maryam
ساعت14:27---12 شهريور 1393

از روزهای تکراری ، استفاده ای غیر تکراری بکنید
شاید هدف از اینهمه تکرار همین باشد . . .

سلام لطفابرای خدافظی بیا وبم وسربزن ممنونم منتظرم


hossein.a
ساعت13:10---26 مرداد 1393
داداش من میخوام باهات همکاری کنم رمز رو بده ک کارمو شروع کنم
جوابتو ب ایمیلم بفرس
پاسخ:بهت ایمیل میدم


star boys
ساعت13:11---17 مرداد 1393
نظرت برام نیومد عزیزم منتظرم
پاسخ:میتونی با وب همکاری کنی جزعیات رو تو وبت میگم


star boys
ساعت18:58---11 مرداد 1393
من به عنوان یه وبلاگ نویس تقریبا حرفه ای قبول میکنم با شما تو این وبلاگ واقعا عالی همکاری کنم اگه موافقید تو وبلاگ من و دوستام یعنی وبلاگ گروه پسران ستاره { star-boys.niloblog.com } پیام بزارین و جوابتون رو اعلام کنید.

پاسخ:برات نظر گذاشتم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: